Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023

Τάγκας Χρ. Δημήτριος : Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ξηρομέρου με την παράταξη «ΞΗΡΟΜΕΡΟ-ΔΥΝΑΜΗ ΕΛΠΙΔΑΣ» Γιάννη Τριανταφυλλάκη




ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΧΡ.ΤΑΓΚΑΣ

Λίγα Λόγια για εμένα

Γεννήθηκα το 1971 στο Αγρίνιο Αιτωλοακαρνανίας, είμαι γιος του Χρήστου Τάγκα από το Αγράμπελο και της Ελένης Μπίτα (το γένος Ζαρκανίτη) από την Παλαιομάνινα.

Είμαι παντρεμένος με την Παρασκευή Φέρρα και έχουμε αποκτήσει δύο παιδιά, την Ελένη και τον Χρήστο......

Είμαι απόφοιτος Τεχνικού Λυκείου (Μηχανολογικός Τομέας) και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά ως Πτυχιούχος , με ειδίκευση στην εγκατάσταση κεντρικής θέρμανσης πετρελαίου και φυσικού αερίου. Η αφοσίωση στην εργασία μου, με οδήγησε στο να ιδρύσω την εταιρία Δυναμική Τεχνική service ΟΕ, με κύριο αντικείμενο τη διαχείριση πολυκατοικιών, όπου απασχολούμαι σήμερα εγώ η γυναίκα μου, τα δύο μας παιδιά καθώς και πολλά ακόμη άτομα.

Το ενδιαφέρον μου για τον πρωτογενή τομέα παραγωγής, με οδήγησε στο να παρακολουθήσω σεμινάρια στο Ινστιτούτο Γεωπονικών Εφαρμογών ( Ι.Γ.Ε.), στο τμήμα Οινολογίας - Αμπελουργίας, στο τμήμα επαγγελματικής Μελισσοκομίας καθώς επίσης και στο τμήμα Ελαιοκομίας.

Επίσης πριν αρκετά χρόνια αποφάσισα και αξιοποίησα την περιουσία των γονιών μου στο χωριό, με διεύρυνση των καλλιεργειών τόσο της επιτραπέζιας ελιάς καλαμών αλλά και τις ποικιλίας Κορωνέϊκης ελιάς

Η αγάπη μου για τον αθλητισμό με οδήγησε να ασχοληθώ αρχικά με το ποδόσφαιρο και συμμετείχα στις ομάδες «ΝΙΚΗ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ», «ΔΟΞΑ ΒΥΡΩΝΑ» (Γ’ Εθνική) καθώς και στην ομάδα νέων του Παναθηναϊκού, με εμφανίσεις στην Εθνική Ελλάδος Παίδων.

Επίσης, υπήρξα αθλητής σκοποβολής, όπου με τα χρώματα του συλλόγου της Σ.Λ. Ζεύς, στέφθηκα πανελληνιονίκης σε ομαδικό επίπεδο και αγωνίστηκα με τα χρώματα της Εθνικής Ελλάδος με συμμετοχές σε αγώνες του εξωτερικού.

Η αγάπη μου για τα πάτρια εδάφη, με οδήγησε το 2014 να ασχοληθώ με τις Δημοτικές εκλογές του Δήμου Ξηρομέρου και να εκλεγώ (δις) Πρόεδρος της Κοινότητας Αγραμπέλου, καθώς επίσης και στις εκλογές του 2019, που οι συγχωριανοί μου με τίμησαν για ακόμη μία φορά με την ψήφο τους.

Είμαι εγγεγραμμένο μέλος του Εθνικού Γυμναστικού Συλλόγου, μέλος του σκοπευτικού Συλλόγου Βόλου, μέλος των φίλων της Βελανιδιάς ''Η Αμαδρυάδα'', μέλος του Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Αγραμπελιωτών ''Η Αγράμπελη'' (όπου υπηρέτησα αρχικά ως Ταμίας και στη συνέχεια ως Αντιπρόεδρος).

Συνδημότισσες – Συνδημότες

Η απόφαση μου να θέσω υποψηφιότητα ως Δημοτικός Σύμβουλος, είναι καρπός ώριμης σκέψης και προβληματισμού. Στηρίζεται στη γνώση των προβλημάτων του Δήμου μας, γνώση που απέκτησα μέσα από την θητεία μου, ως Πρόεδρος της Κοινότητας Αγραμπέλου.

Φίλες και Φίλοι

Με αυτές τις σύντομες σκέψεις, σας ζητώ, λοιπόν, να με εμπιστευτείτε:

– Για ένα σύγχρονο Ξηρόμερο, με δυνατή φωνή και σοβαρή εκπροσώπηση, χωρίς εξαρτήσεις.

– Για δράση με απόλυτη διαφάνεια και ισότιμη αντιμετώπιση όλων των πολιτών μας.

– Για εμπεριστατωμένο σχεδιασμό και ουσιαστική αντιμετώπιση των προβλημάτων που μας απασχολούν.

Στηριζόμενος στην εμπειρία και τη γνώση που απέκτησα από την πολυετή μου ενασχόληση με τα κοινά, αλλά κυρίως στις αρχές της Δημοκρατίας, της Διαφάνειας , της Δικαιοσύνης και της Εντιμότητας που διέπουν το λόγο και τα έργα μου, σας καλώ να κάνουμε μαζί μια νέα προσπάθεια διεκδικώντας ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας.




Για το Ξηρόμερο. Για τον τόπο που γεννηθήκαμε και αγαπάμε, για τον τόπο που θέλουμε να ζήσουμε και να δημιουργήσουμε.

Με σεβασμό και εκτίμηση

Τάγκας Χρ. Δημήτριος

Πρόεδρος Κοινότητας Αγραμπέλου

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ξηρομέρου με την παράταξη

«ΞΗΡΟΜΕΡΟ-ΔΥΝΑΜΗ ΕΛΠΙΔΑΣ» Ιωάννης Λεων. Τριανταφυλλάκης



Δεν υπάρχουν σχόλια: