Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

«Έφυγε» από τη ζωή ο Μιχαήλ Γ. Νταγιάντας

Πένθος στο Αγράμπελο Ξηρομέρου


Τη Παρασκευή 7 Μαΐου 2021 έφυγε από τη ζωή ο Μιχαήλ Γ. Νταγιάντας σε ηλικία 78 ετών, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του και όλο το Αγράμπελο....
Η εξόδιος ακολουθία θα γίνει την Παρασκευή 14 Μαΐου στις 12.45 στο Γ. Νεκροταφείο  στη Νίκαια .
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει Μιχάλη Νταγιάντα
Το AGRAMPELONEWS εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια



πηγή facebook : Julia Dagianta

Ήσουν η κρυψώνα μου, σκέπη για την ψυχή μου.
Καράβι που με πήγαινε πάντα στο λιμάνι μου.
Η αγάπη σου, η πιο δυνατή του κόσμου, η πιο γλυκιά.
Λιοντάρι , που θα έκανε τα πάντα για μας.
Σε ευχαριστώ που με δίδαξες να τιμάω τον λόγο μου, το χρέος και την ευθύνη μου.
Φεύγεις ,όπως ήρθες με τα χέρια καθαρά, έντιμος αξιοπρεπής και ακέραιος.
Θα μου λείψεις πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: