Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

Ο Ανέστης και η Σοφία είναι περήφανοι γονείς! πήρε το πτυχίο η κόρη τους Έλσα



Η Έλσα Παρμάκη   του Ανέστη  και της συγχωριανής μας  Σοφίας Ελ. Μπαμπανη  αποφοίτησε από το  πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στο  μαθηματικό τμήμα. 
Ορκίστηκε παίρνοντας επάξια το πτυχίο της.....

Στη χαρά της Ελσας, έδωσαν ξεχωριστό παλμό  η οικογένεια της, οι συγγενείς  και  πολλοί καλοί φίλοι που πήγαν στην ορκωμοσία στα όμορφα Γιάννενα  και γιόρτασαν το γεγονός…

Συγχαρητήρια αξίζει  η Ελσα Παρμακη ακόμα συγχαρητήρια αξίζουν στην οικογένεια  της,και στους φίλους  οι  οποίοι  στήριξαν την προσπάθεια της και ήταν πάντα δίπλα της, όπως έγραψε και η ιδία
«Είμαι πολύ χαρούμενη που επιτυχώς ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο μαθηματικό τμήμα του πανεπιστημίου Ιωαννίνων .Ένας κύκλος έκλεισε πολύ όμορφα.Το οφείλω στον εαυτό μου αλλά κυρίως στην οικογένεια μου και τους φίλους μου που ήταν πάντα δίπλα μου »
Το agrampelonews   για την επιτυχία σου εύχεται  ολόψυχα μια λαμπρή σταδιοδρομία
Η επιτυχία σου  αυτή αποτελεί μεγάλη τιμή και αναγνώριση, διότι είναι αποτέλεσμα σωστής προσπάθειας και μόχθου, αποδεικνύει την θέληση και τις υψηλές ικανότητες, που διαθέτεις  
Αυτά θα είναι τα θεμέλια, που θα σου  επιτρέψουν, να διεκδικήσεις με επιτυχία την επαγγελματική σου  αποκατάσταση και την κοινωνική σου  καταξίωση.





Δεν υπάρχουν σχόλια: