Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Ολοκληρώθηκε η ανάπλαση: Πανέμορφη η κεντρική πλατεία του Αγραμπέλου




Μια πανέμορφη πλατεία διαμορφώθηκε μετά την ανάπλαση στο κέντρο του χωριού μας. Με ανάρτηση του, στο facebook, ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Αγραμπέλου κ. Δημήτρης Τάγκας μας ενημερώνει:....


«Σήμερα έγινε η αποπεράτωση του έργου της πλατείας του χωριού μας.
Έτσι το χωριό μας ομόρφυνε ακόμη περισσότερο με την συμβολή και την στήριξη όλων σας.
Είμαι ευτυχής που όλον αυτόν το καιρό είχα ανθρώπους που στάθηκαν ενεργά δίπλα μου. Να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο του Δήμου ξηρομέρου Ερωτόκριτος Γαλούνης καθώς και τον πρώην αντιδήμαρχο Λαινά Κωνσταντίνο για την συμβολή τους στην ολοκλήρωση του έργου.
Επίσης και τους κατοίκους του χωριού μου , δίνοντας μου δύναμη να συνεχίσω ακόμη περισσότερο και σε περαιτέρω πράγματα στην αναβάθμιση αυτού.
Θα είμαι πάντα δίπλα σας ακούγοντας τις απόψεις όλων σας για το καλύτερο αποτέλεσμα πάντα , διότι όλοι έχουμε ένα ενιαίο σκοπό. Το χωριό μας.»
Με εκτίμηση και σεβασμό 
ο Πρόεδρό σας.































Δεν υπάρχουν σχόλια: